piątek, 23 grudnia 2016

56. Już niedługo..

Nikt już tu nie zagląda, wiem. 
Ale co ja poradzę, że co zrobię jakąś pracę, to nie zdążę zrobić zdjęć. No tak jakoś się ostatnio dzieje. A i pora roku nie daje szans na dzienne światło. A jeszcze dzisiaj mamy najdłuższą noc w roku.
No dobrze.
Chcę Wam pokazać mój exploding box. 
Miał być niespodziankową informacją, że niedługo na świat przyjdzie poTomek. Dosłownie ;)
(O grze słówek będzie jeszcze niebawem, bo ostatnio trzymają się mnie skojarzenia). 
Tak więc dzisiaj zdjęcia telefonem, jakość adekwatna do możliwości.Trudno. Jakoś przeżyjecie. Chyba.

Zapraszam do oglądania. Przyznam się od razu, że bardzo mi się podobał, koncepcja zmieniała się kilka razy, no i już na zdjęciach znalazłam dwa błędy. Ciekawe czy ktoś zauważy.
A teraz już on.

ponieważ miała być niespodzianka, to z zewnątrz postanowiłam zostawić sam karton, bez zbyt wielu ozdóbek.


No i reszta, w kolejności po otwarciu:















Pozdrawiam serdecznie wszystkich czekających na mnie tutaj.
Życzę dobrego czasu, nie tylko na święta. 
Do następnego :)


11 komentarzy:

  1. świetny boxik, wytrwałości pani Olu ;p
    ps ja nic nie wychwyciłam (błędy), ale ja nigdy nic nie widzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super! 😜 chcemy więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co z tym "R" się stało- tak to jest jak po nocach się tworzy :p
    A tak w ogóle,wspaniały box. Ciepełka życzę w sercu i cudownych chwil Świątecznych wśród najbliższych :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Post jest naprawdę świetny i bardzo miło jest czytać i uzyskiwać informacje.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...