niedziela, 31 lipca 2016

53. Ufff.. jak tu dużo kurzu...

Wróciłam! Kto się cieszy?
Słówko wyjaśnienia dlaczego mnie nie było: różne koleje losu, różne sprawy, mniejsze i większe. Życie po prostu.
Jestem jednak ciągle obecna i działam. Postanowiłam więc nadrobić zaległości, ogarnąć kąty i, korzystając z urlopu nadrobić trochę zaległości.
Po cichu dodam, że byłam straszona, szantażowana i ogólnie napędzana i popędzana przez moje kochane dziewczyny. Aż mi głupio.
Tak więc jestem i zamierzam.. ale to wszystko wyjdzie z czasem.

Zaległości mam spore. Większość prac poszła w świat zanim zdążyłam pomyśleć o aparacie. Album, który chcę Wam pokazać, to praca z maja. Komunijna pamiątka dla pewnej małej damy, a może już całkiem dużej, wszak syna mam w tym wieku.
Album miał obejmować 10 lat życia Zuzi i być swoistą pamiątką z tego okresu czasu. Przyznam, że zabrałam się za niego z dość mieszanymi uczuciami, bo z lekką obawą czy zmieszczę wszystkie zdjęcia, czy się spodoba moja interpretacja i takie tam.
A to już sam album. Pokazuję go za zgodą mamy Zuzi. 

 Album był w ozdobionym pudełku.





Najtrudniej było ozdobić okładkę. A najprostsze rozwiązania są najlepsze. 
Karty albumu mają kieszenie na tagi. Dla mnie były genialnym rozwiązaniem, bo mogłam w nich schować dodatkowe karty na zdjęcia.





Małe tagi


I duże karty w kieszeniach




Trochę wariacji akwarelowych :)





To tyle na dzisiaj. 
Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. bardzo, ale to bardzo się cieszę i OSZCZEGAM;p będę tu zaglądać :) :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądaj do woli <3
      Obiecuję poprawę :)

      Usuń
  2. Piękny albumik! Życzę Ci wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper! I ja wrocilam po kilkuletniej przerwie ;)) Ciezko zapomniec o tym co nam siedzi w sercu,prawda? 😘❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały album, niemal byłam świadkiem jego "narodzin" i OSTRZEGAM!!! (jak Madzia) że BĘDĘ TU ZAGLĄDAĆ!!! I wiesz co?... ;)
    Tymczasem buziaki posyłam na zachętę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. jak się zorientowałam, że za Twoją witryną jest sporo innych, to aż podskoczyłam... z radości, że jesteś <3

      Usuń
  5. Ola minimum 1post tygodniowo!! minęło już10dni, ja Cię tu widzę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wpadłam tu od Jadzi, i zostanę jakiś czas :-D

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...