sobota, 15 sierpnia 2015

51. Wakacyjna laba

Z różnych powodów nie było mnie tu długi czas. Laba powoli dobiega końca, więc znów regularnie będę publikować posty.

Wakacyjne wyjazdy jeszcze długo będą w mojej pamięci, a może podzielę się nimi z Wami odrobinkę.

Dzisiaj pokażę zaległe ateciaki z wymianek na Art Grupie ATC. Jeśli jeszcze tam nie byliście, to zapraszam, bo świetnie się bawię w tych wyzwaniach.

Kwiat jednej nocy powędrował do Maurycjusza.

Troszkę mroczny, ale jak noc to noc :)






Kolejny powędrował do Mrumru.






A teraz pozdrawiam gorąco, i nie była to wcale przenośnia, może trochę ironii, zważywszy na temperatury.

:)


2 komentarze:

  1. Widziałam ich "produkcję"- świetne ATeCiaki :))) Zabawa tą małą formą przednia i ja uwielbiam je tworzyć ;) Buziam

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne, bardzo mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...