sobota, 9 maja 2015

42. Ponownie twórcza sobota

Jest sobota. Niektórzy bawili się na Papiorzanym Combrze, a inni bawili się w swoim gronie.
Dzisiaj powstały albumiki z rolek.
Zabawy było co niemiara, nasz Mistrzyni - Jadzia, pokazała nam co i jak, no i zabraliśmy się do pracy. Zabraliśmy, bo twórczo działał z nami mój syn. I wrócił ze spotkania ze swoim albumikiem.
Mam kilka zdjęć od Jadzi, dzielę się z Wami,

Najpierw były takie zasoby. W sumie nawet skarby, bo papier czasem jest na wagę złota ;)


A potem powstawały takie cuda:












A to dzieła moje i synka.


Moje.


i synka :)


A po ciężkiej pracy trzeba odpocząć :))


A Jadzia pozdrawia Was serdecznie :))))




Pozdrawiam i ja :)












2 komentarze:

  1. Widać , że spotkanie było udane. Czas teraz by "młody" albumik dokończył - ozdobił lub uzupełnił wpisami, zdjęciami itd. Może będzie z niego artysta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zbieramy się do dokończenia, ale jakoś dzień był zajęty. A artysta, to się zobaczy :) Zapał ma, a to już dużo :)

      Usuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...