wtorek, 5 maja 2015

41. W przestworza!

Tak się jakoś przyzwyczaiłam, że wstawiam posty codziennie. Nawet podoba mi się to, że na świeżo mogę podzielić się z Wami moją pracą.
Mam też niezłą motywację - Jadzię, z którą praktycznie codziennie tworzymy wieczorami. Zaczęło się pewnego dnia i tak już zostało, że wieczorem spotykamy się na skype. Nawet kiedy milczymy, z mozołem coś wycinając, czy klejąc, to i tak jest świetnie, prawie jakbyśmy siedziały obok siebie.

Wczoraj powstała taka oto kartka:


Bardzo brakowało mi przeszyć, ale musiałam zadowolić się linkami od balona :)
Są umieszczone przestrzennie.






Szczerze mówiąc, kusiło mnie na kolejną morską kartkę, ale to już byłaby przesada. Postanowiłam zmienić tematykę i rozpaczam, że kończą mi się balony.

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. świetna, super już dawno Ci mówiłam, że za mało Cię na blogu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem kochana i bardzo dziękuję :) Bo też motywujesz :) :****

      Usuń
  2. Kartka fantastyczna :))) a balony podrzucę Tobie, bo chyba gdzieś je mam ;) Pozdrawiam i zapraszam na skypa :p

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...