poniedziałek, 4 maja 2015

40. Nietypowo po raz kolejny

Dzisiaj kolejna odsłona nietypowych pamiątek.
Dla miłośnika Minecrafta.
Pudełko, jak zwykle, zrobione przeze mnie. Mam coraz większą frajdę z tworzenia ich.








Wyklejenie Steve'a zajęło mi, bagatela! jakieś 3 godziny, razem ze stworzeniem prototypu,
wycinaniem poszczególnych elemencików i złożeniem postaci w całość. 






Papiery bazowe to Around the Block, kolekcja z 2006 roku, jedne z pierwszych papierów profesjonalnych, zakupionych przeze mnie bodajże w 2009 na Zlocie w Warszawie :)
Miał mieć zupełnie inne zastosowanie, ale odwlokło się, zmieniło i tym sposobem miałam papiery idealne do wykonania tejże pracy.

To tyle na dzisiaj. Jutro też pewnie się pojawię.
Pozdrawiam!



4 komentarze:

  1. Tak to już jest koleżanko - jedni lubią pudełka, inni albumy z rolek, jeszcze inni scrapy, kolejni kratki - dla każdego coś miłego a papiery na każdy przychodzi czas ... nawet po to by je spalić.
    Karteczka na pewno na czasie i na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tylko kilka lat zastanawiałam się po co mi takie :) W każdym razie się przydały:)
      A kartka się podoba :)

      Usuń
  2. Podziwiam cierpliwość w wycinaniu i składaniu elementów ludzika :) Ogólnie super komplet :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ciężko chwilami. Ale lubię wyzwania :)
      Dziękuję :*

      Usuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...