sobota, 2 maja 2015

38. Nietypowe pamiątki

Lubię wyzwania. Na przykład takie, żeby zrobić coś innego niż zawsze i niestandardowo.
Dlaczego więc nie zrobić pamiątki na komunię, innej niż wszystkie?
A nawet dwóch, choć są do siebie bardzo podobne, ale ponieważ powędrują do dwóch różnych osób nie będzie to, mam nadzieję, problemem.
Pamiątka to kartka w pudełku. Pudełka robię sama. Te są zamykane na magnesy. 
Ponieważ wybrałam tematykę morską, znalazły się tu nawet o węzły żeglarskie.












Kartka ma format 14 x 14 cm, pudełko 15 x 15.
Wykorzystałam papiery UHK Gallery Traktat Morski. Idealne!

Pozostaję w morskim klimacie, ale o tym w następnym poście.

Pozdrawiam :)





8 komentarzy:

  1. świetne, nie spodziewałabym się takich pamiątk, ale są rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się, bardzo nieskromnie, podobają :)
      Dziękuję kochana :*

      Usuń
  2. Oglądałam na żywo; kompleciki są rewelacyjne! Chce się je dotykać, oglądać, wyjmować i wkładać do pudelek :) Niebanalna pamiątka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam pilnować, żebyś nie zwinęła :P
      A tak serio dziękuję za dobre słowo :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana moja! To ogromny komplement :)

      Usuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...