wtorek, 28 kwietnia 2015

37. Album

Kolejny album, który dzisiaj Wam pokażę, zaczął powstawać podczas kolejnego cudownego sobotniego spotkania. 
Największym problemem jest ukończenie projektu, ponieważ w trakcie spontanicznego tworzenia powstaje mnóstwo zakładek, kieszonek i innych schowków.
Mój album jeszcze nie jest kompletny, brakuje my tagów i kieszonek, ale one powstaną jak już uporam się z innymi wyzwaniami.
No cóż, oto on.
Waży 252 gramy i ma rozmiar 12 x 13 x 3 cm.
Zdjęcia nie są zbyt ciekawe, ale cóż, deszcz przydaje się moim roślinkom w ogrodzie, więc nie narzekam :)




























































I tak mam wrażenie, że połowy zakamarków nie pokazałam. Trudno.

Pozdrawiam.

PS: Mówiłam już, że papiery Ani Zaprzelskiej świetnie się ze sobą łączą? Wykorzystałam kolekcje Sercem Malowane i Maleńkie Cuda z Lemoncraft.

12 komentarzy:

  1. kusisz, znajde czas i przyjade :), piekny jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest świetny !!!
    No fakt, papiery pasują idealnie :)
    To w takim razie czekam na wykończenie i jeszcze zajrzę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądaj zaglądaj :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Jadzi jeszcze nikt nie pobił (270 gramm) ale co tam widać, że głowa pracowała nad kolejnymi zakamarkami i kieszonkami :).
    Działaj działaj bo wciągające to jest i ci fajnie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że właśnie się zastanawiam czy nie pomyliłam wagi? Sprawdzę :)
      A praca wre :)

      Usuń
  4. SUUUUUUUUUUUUUUUUUPER!!! jednak papierki też robią swoje. Ja w trakcie robienia :p :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jesteś świetną motywacją do pracy :*

      Usuń
  5. Wow ale się dzieje ile przegródek super !!! Bardzo mi się podoba !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tego jest :)
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  6. Fajny, mnóstwo schowków. Ja jeszcze tego nie opanowałam, więc chętnie będę Ciebie podglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podglądaj, będzie mi bardzo miło :)

      Usuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...