poniedziałek, 20 kwietnia 2015

35. Osiemnastka - piękny wiek!

Tym razem obyło się bez: no ile jeszcze, bo już wychodzę!
Tak, córa zamówiła kartkę na urodziny koleżanki. 
Zrobiłam ją, słuchając jednocześnie świetnej muzyki z internetowego radia.
Idealnie zgrało się jedno z drugim, radio i kartka.

Zdjęcia robiła Marta. 

Ja, która nie cierpię kwiatków...
Ale ten jeden jakoś idealnie mi pasował.

















Mam nadzieję, że kartka spodobała się solenizantce.

Wykorzystałam świetne papiery z 13arts z kolekcji Fly Away.

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. swietna jest, zgadzam sie 18 piękny wiek

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra muzyka to dobra inspiracja - nawet taka że kwiatki się gdzieś zakradną. Na pewno to kartka dla osiemnastki z charakterem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra muzyka zawsze i wszędzie :) A kwiatek, gdyby nie był czarny to pewnie by go nie było :) Osiemnastka z charakterem, jak najbardziej :)

      Usuń
  3. Cudna :) Taka Twoja, klimatyczna!

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...