niedziela, 19 kwietnia 2015

34. Sobotnie spotkanie i mnóstwo zdjęć

Tematem ostatniego sobotniego spotkania były albumy zamykane na magnesy. Pomysł wzięłam z tego filmiku, który stworzyła Meresanth. Spodobał mi się bardzo, postanowiłam więc namówić dziewczyny do spróbowania swoich sił. 
Spotkanie jak zwykle było mega energetyczne, żarty, śmiechy, dobre jedzenie i dyskusje o polaryzacji magnesów i wstążkach - bezcenne! Żeby ciut oddać atmosferę, kilka zdjęć, zrobionych przez naszą kochaną Martę:




Efekty naszych prac przeszły wszelkie możliwe oczekiwania i myślę, że dziewczyny swoimi pracami podzielą się u siebie. 
Ja natomiast chwalę się osobiście, bo jestem bardzo, bardzo bardzo zadowolona z efektu.

A to jest własnie moje maleństwo, bo ma tylko 11 x 11 cm. Bardzo duzo zdjęć, ale dlaczego - sami się przekonajcie.





































Użyłam przepięknych papierów Ani Zaprzelskiej z kolekcji Dom Róż, dostępnej w Lemoncraft. Żadna kolekcja, jak dotąd, nie pasowała tak idealnie do siebie w każdym kawałeczku. 
Świetne trzymanie stron zapewniają magnesy neodymowe. Nigdy nie sądziłam, że plus i minus mogą dać tyle zabawy i śmiechu. 

Dodam jeszcze, że to na pewno nie mój ostatni album. A za tydzień powtórka z rozrywki :))

Pozdrawiam serdecznie



14 komentarzy:

  1. Śliczny albumik - faktycznie aż chce się taki mieć.
    A spotkania zawsze są udane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi się podoba też :)

      Usuń
  2. Olu piękny album i rzeczywiście ta kolekcja dodaje uroku.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Za tydzień zrobisz sobie swój :)

      Usuń
  3. Boski! :))) Może i mój choć w połowie będzie taki :p Ale to jeszcze potrwa, zanim swoim się pochwalę :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypuszczam Jadziu, że będzie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny album, dobrze go schowaj, bo jak do Ciebie przyjade to może zaginąć w niewyjaśnionych okolicznościach ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, zupełnie jak stemple :P
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Album jest cudowny !!!!
    Fajne są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      A spotkania są wspaniałe. Tyle energii i śmiechu. I twórczości oczywiście :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nic nie wyszło, kochana :) Ja to zrobiłam :D
      Dziękuję bardzo :D

      Usuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...