środa, 4 marca 2015

26. ATC o czwartej nad ranem..

Wzięłam udział w mojej pierwszej wymianie ATC na blogu ArtGrupyATC.
Temat znany chyba każdemu harcerzowi (przynajmniej temu "nie takiej znowu starej daty" :) ). Ale też tym, którzy spać nie mogą. A już na pewno każdemu wielbicielowi Starego Dobrego Małżeństwa.
A że dodatkowo uwielbiam herbatę...



Moją partnerką w wymianie była Maurycjusz. Niecierpliwie czekam na przesyłkę. Moja, z lekkim opóźnieniem poszła dzisiaj, ale mam nadzieję, że będzie mi to wybaczone.

Pozdrawiam serdecznie.

23 komentarze:

  1. o 4 nad ranem to spałam i bym przegapiła te ATeCiaki- fantastyczne!!! dlaczego tylko dwa?... :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja różnie, bo czasem mam durne sny i nie śpię.
      A dwa, bo jeden dla Maurycjusza, jeden dla mnie :)
      A co? ;P

      Usuń
  2. Piękne i bardzo symboliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. subtelne i rzeczywiście rozjaśnione - c u d n e!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bez herbaty żyć nie mogę :) Świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie :) Nie mogę bez niej żyć :)
      PS: Napisz do mnie maila z adresem, bo maila do Ciebie znaleźć nie mogę :)

      Usuń
  5. Piękne! Delikatne... A poza tym, też uwielbiam herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Herbata zawsze i wszędzie :)

      Usuń
  6. Herbata czarna...

    Świetnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejoo ;-) przepiekne!!! ;-) wlasnie odebralam po przyjezdzie z wojazy- goraco dziekuje za prezenciki!!! ;-) pozdrowiooonka! ;-) ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...