niedziela, 8 lutego 2015

23. Art Żurnal 2015.: Styczeń

Widzieliście już okładkę mojego Art Żurnala. Same zdjęcia można oglądać w zakładce Projekt: Art Żurnal 2015. 
Dzisiaj przedstawiam moje zmagania ze styczniowym tematem.


Tak naprawdę moja praca nie odnosi się w całości do mojego imienia. Raczej ciutkę pokazuje mnie. Imię ma znaczenie drugorzędne, a  wręcz jestem przekonana, że nie ma większego znaczenia, jeśli w ogóle jakieś ma. Przez lata harcerskie próbowałam uniknąć używania swojego pełnego imienia, skrót też nie był moim ulubionym. 
I tak, latami oswajałam się z Aleksandrą, z którą w końcu przestałam toczyć wojnę. 
Skupiam się raczej na swoim życiu, na drodze, którą idę, niż na tym, jak się nazywam.





  


















Połowa wpisu powstała na cudownym, energetycznym spotkaniu Kujawianek :)

34 komentarze:

  1. Świetny pastelowy wpis - dużo mówi o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny , przemyślany wpis.Bardzo miło Cię poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również jest miło. Dziękuję :)

      Usuń
  3. Piękny wpis :) i świetnie wyglądają spękania na literkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy wpis. bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, podejście prawie jak moje własne :) Mam ważniejsze sprawy na głowie, imię ma funkcję użytkową :) Ładnie to zobrazowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wpis, w pogodnych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis,bardzo mi się to drzewko podoba i tło jest rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne strony, A drzewo świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OOOO...a ja sie pogodziłam z Ewką! Piękne to drzewko, to "A" cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wpis. Taki delikatny i taki osobisty... Urzekłąś mnie...

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też długo godziłam się ze swoim imieniem, z perspektywy czasu to śmieszy:-)
    a Ty wspaniale to przedstawiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to śmieszne z jednej strony, z drugiej zawsze było mi niewygodnie z moim imieniem. Ale mam to za sobą.
      Dziękuję :)

      Usuń
  12. nasze imiona są piękne
    tak czy inaczej
    przecież oznaczają nas :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No są :) Tylko trzeba dojrzeć do ich noszenia. :)

      Usuń
  13. Podoba mi się jak rozprowadziłaś kolory w tle i bardzo fajne te napisy na...tekturkach?

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny wpis:) bardzo podoba mi się pomysł z drzewem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podoba wszystko i te ręczne wpisy dają do myślenia :) Dziękuję i Miło mi poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi też bardzo miło :)

      Usuń
  16. Podoba mi się Twój wpis ... tło i kolory bardzo przyjemne ... i pomysł świetny.
    Co do imienia to myślałam, że tylko ja tak mam ... właściwie miałam bo teraz go używam aż nadto (na przekór) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :)
      A co do imienia, to też go używam, ale już nie na przekór. Dla mnie zawsze było za zimne, za poważne, za to Ola za dziecinna :)

      Usuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...