środa, 18 lutego 2015

25. Ślub

Czasami kartka układa się sama. Są papiery, są tekturki i już. Trzeba tylko je ze sobą połączyć.
Tak było z papierami Lemoncraft z pięknej kolekcji Ani Dom Róż i Tylko mnie kochaj.
I z tekturkami z wycinanki. 
Dodatkowo, do takiej kartki potrzebne jest odpowiednie opakowanie, a cóż wygląda lepiej niż pudełko? I do tego własnoręcznie zrobione? Tak jak obiecałam, pudełka będą tu obecne. 
Efekt? Oceńcie sami.















Nieskromnie powiem, że niesamowicie podoba mi się efekt końcowy.
Pozdrawiam Was serdecznie :)





16 komentarzy:

  1. Piękny komplecik :))) I te Twoje pudełeczka; inne niż większość <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są jedyne w swoim rodzaju, bo moje :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  2. Jest świetny !!!!!!
    Wspaniały komplecik zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się spieszą:) Aż jej welon powiewa. Fajna kartka oraz pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne!! szkoda,że tylko kartkę widziałam na żywo... Komplecik jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Działaj, działaj jak człowiek ma wenę to dużo może zrobić. Ja ostatnio do kartek serca nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale superowe :)) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...