poniedziałek, 16 lutego 2015

24. A jak...

Jak cała nasza trójka. Wszyscy mamy imiona na A. I córka, i syn, i ja. Znalazłam fajne wzory i litery do ozdabiania i dekoracji. Nie wiedziałam jak zachowa się pianka, z której są zrobione z mediami, widziałam, że można je malować, ale nie wiedziałam jak zachowa się klej i gesso. Trzeba było więc spróbować. Wybrałam do prób właśnie A. 
Klej trzyma się świetnie (introligatorski, magik), gesso również. To jeszcze nie koniec z literkami, ale dzisiaj pokażę moje A.

















Litera ma 20 cm wysokości. Jest bardzo leciutka, ale jak widać, bez problemu stoi samodzielnie.
Kto wie, jaką następną wybiorę :)
Pozdrawiam serdecznie.


8 komentarzy:

  1. Gdy widziałam ją (literę) w surowym stanie, nie miałam wyobraźni, co do jej wyglądu po "przetworzenie" z surowizny na "nasze". Jest fantastyczna :))) Chyba się też pokuszę zmediować jakąś... Pozdrawiam cieplutko i buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że surowizna zupełnie niepozorna? Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  2. Fajna:) Czyli działasz na niwie artystycznej i coraz lepiej się sprawdzasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja !!!!
    Literka świetnie wygląda !!
    No i wspaniałe wybrałaś dodatki.
    Czekam z niecierpliwością na kolejną literkę ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...