piątek, 19 grudnia 2014

19. Czas na herbatę!

Sezon świąteczny na najwyższych obrotach. Czas prezentów. 
Kilka z nich poszło w świat, a ja pokażę dzisiaj jeden.
Trochę pomieszałam, trochę popróbowałam.
Doszłam do jednego wniosku: jeśli kiedyś będę chciała zmienić swą ulubioną farbę Fluggera na jakaś inną, to mnie zastrzelcie. Trochę się powkurzałam...

A oto efekt zabawy w suche pędzle, a także w woskowanie. Klasyczny decoupage to nie jest, ale osiągnięty efekt zadowala mnie w pełni. Mam nadzieję, że również zadowoli obdarowane osoby. 

Herbaciarka z jedną z fajniejszych serwetek.









No cóż. Życzę wyśmienitej herbaty :)

8 komentarzy:

  1. Cudniasty efekt!!! z całą pewnością uszczęśliwi obdarowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna herbaciarka !!!
    Wspaniałą wybrałaś serwetkę, bardzo mi się spodobała.
    Obdarowana osoba napewno będzie zadowolona.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem jest rewelacyjna- mnie by ucieszyła :) ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tu dużo gadać... Uwielbiam wszystkie Twoje prace :))))

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...