czwartek, 2 stycznia 2014

13. Ślub i karton kraft

Dzisiaj chcę Wam pokazać kartkę, która zrobiła się sama. Nie wierzycie? Naprawdę. Ale o tym za chwilę.
Najpierw muszę się do czegoś przyznać. Uwielbiam karton kraft. Zrobiłam z niego już kilka pudełek, zafascynowana jego możliwościami. I któregoś dnia zobaczyłam post Anai-->klik, o takim właśnie pudełku, z tym, że na kartkę. Muszę przyznać, że pozazdrościłam Jej bigownicy, bo ja w dalszym ciągu mierzę zwyczajnie i trzęsę się, czy wszystko wyjdzie prosto. Bigownica znalazła się na liście marzeń.
W każdym razie, pomyślałam, czemu nie. Kartki ślubne są z reguły bogate w ozdoby, a ja, pomimo mojej niechęci do kwiatów, postanowiłam je umieścić na mojej kartce. I takie pudełko było idealnym rozwiązaniem.
Oceńcie sami...





Zapięcie jest bardzo proste. Ćwieki są na tyle ciasno założone, że sznurek jest idealnie przytrzymywany pod kółkiem. Tak więc na dolnym kółku wystarczyło tylko skrzyżować końce sznurka.


Końcówki ćwieka zabezpieczone kółkiem. Myślę, że wygląda to lepiej, niż same końcówki.


Brzegi zaokrąglone.


A teraz sama kartka. Kartka, która zrobiła się sama. Najpierw wzięłam bazę. Trochę gryzłam się z myślami, czy karton kraft to odpowiedni materiał na kartkę ślubną. 
Potem wpadł mi w ręce papier z Galerii Papieru Usłane różami - 05. Jeszcze ze starej kolekcji.
A potem to już cała reszta sama ułożyła się jak trzeba..




Nie byłabym sobą, gdyby nie było przeszyć. 


Bardzo lubię kalkę techniczną. I ozdobną. Życzenia w środku kartki wydrukowałam na kalce technicznej, a imiona Nowożeńców i datę ślubu na kalce ze wzorem w pięciolinie i nuty, czego niestety na zdjęciu nie widać. 


Cały komplet wygląda tak.


 Mam nadzieję, że spodoba się obdarowującym i obdarowanym.

A niedługo małe, a może jednak wielkie zmiany na blogu.
Pozdrawiam serdecznie i noworocznie.

15 komentarzy:

  1. RE WE LA CJA! Pudełko Anai też mnie zachwyciło i myślę, że mnie natchnie do zrobienia takiegoż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze... podoba mi się bardzo:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka i bardzo eleganckie pudełko. Podoba mi się taka forma.

    OdpowiedzUsuń
  4. jest prześliczna i super pomysł z pudełkiem :)
    nie wierzę, że zrobiła się sama, bo widać w niej Twój talent :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana.. jeszcze wciąż czekam ale wiesz, że jesteśmy zachwyceni! Wszyscy! Dam znać jak tylko dojdzie! Buziaki wielkie :*****

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, od prawie tygodnia szukam tego papieru do kupienia, czy mogłabys mi polecić gdzie mogłabym go kupić?? Bardzo Cie proszę, nigdzie nie mogę go znalezc a chciałabym wykonać z niego zaproszenia ślubne na moj ślub. Pozdawiam Natalia
    moj e-mail: natalka.j@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, tak jak napisałam, to jest papier z Galerii Papieru (galeriapapieru.com.pl). Nie wiem, czy ten jeszcze jest, Wiem, że jest nowa wersja tamtej kolekcji, równie piękna.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Też jestem zafascynowana kartonem kraft... Nie mam jeszcze, ale po Wrocławiu (albo tam) muszę się zaopatrzyć, bowiem uważam, że kartki na nim są fantastyczne ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...