czwartek, 26 grudnia 2013

12. W prezencie

Ponieważ wiem, że przesyłka dotarła, chciałam Wam pokazać, co wysłałam w świat, praktycznie na ostatnią chwilę, wysyłając razem same dobre myśli, żeby poczta zadziałała jak należy. Udało się!
A w świat poszły notesy. Jeden kuchenny, drugi dla pewnej świetnej dziewczyny.

Przepiśnik: 


A tu ..guzik z zestawu scrapowego, kupiony w Szwecji, w sklepie rodzaju naszego Empiku, z niesamowicie miła obsługą.




Notes - pamiętnik. Tu było o wiele trudniej.


Zawieszka z Lemoncraft


Widać kawałeczek mojego ręcznego przeszycia.


Czy Wam też ten notes przywodzi na myśl zachód słońca?

W międzyczasie poproszona zostałam o zrobienie kartki na już. Na osiemnastkę. Dla chłopaka.
Kolejne niełatwe zadanie..



Pomysł na tę kartkę zaczerpnęłam od Jamajki, za Jej zgodą. Ale gdzież tam mi do oryginału..

Pozdrawiam serdecznie :)










9 komentarzy:

  1. Co tu napisać? Ładne??? Banał.
    Cudo? Tak teraz wszyscy mówią.

    Zdolniacha z Ciebie i tyle :-)

    AD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś zgłoszę się do Ciebie po taki przepiśnik :) Jest świetny! I wreszcie będę miała przepisy w jednym miejscu, a nie na stu kartkach i karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, i widzę, jakie cuda czynisz:):):) Śliczne:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się cały czas zachwycam :)
    No, piękne to i tyle ;) :*

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...