piątek, 25 stycznia 2013

[2] Prywatna Książka Kucharska

Kiedy w ostatnim czasie robiłam przepiśniki dla koleżanki, Agata, moja córka zapragnęła mieć swój. Koniecznie z papierami Latarni Morskiej. Koniecznie z Różaną Konfiturą Karoli Witczak.
Zrobiłam więc, na prywatne, osobiste zamówienie córkowe, taki oto notes na przepisy:


z malowanym kredkami akwarelowymi stemplem


zawijasowym napisem


 ręcznymi przeszyciami


Spodobał się i już zaczyna wypełniać się, wypróbowanymi przez właścicielkę, przepisami. 

Pozdrawiam serdecznie.

10 komentarzy:

  1. Ależ przesłodki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę fajna rzecz :))))) podziwiam ...

    OdpowiedzUsuń
  3. O, dopiero teraz mi się uaktualnił Twój blog :) Sympatyczny przepiśnik z fajną kompozycją, ale to już wiesz :) Konstruktywna krytyka - wrzucasz za mało na bloga hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że czekam na ładowarkę :P
      Dzięki:)

      Usuń
  4. Ja też chcę taki w prezencie :(
    AD

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło, że chcesz zostawić kilka słów...